Întrebări răspunsuri

E tîrziu de început.
De multe ori avem așa răspuns de la persoanele care dorim să le înregistrăm.
În companiile cu vînzări în direct au succes doar cei care devin profesioniști indiferent de timpul cînd s-au înregistrat. Sînt țări unde Oriflame activează de 10 ani sau 20 ani și de 40 ani și oricum sînt nivele noi și succese în continuare. Apar aceste succese doar din motivul ca oamenii încep sa folosească produsele noastre în defavoarea altor companii, sau încep să folosească produsele mai corect ex. folosea doar șampon acum folosește corect șampon și condiționer si multe alte exemple de felul acesta.
Doar o parte din persoanele la care li se propune să se înregitreze se înregistrează și doar o parte și mai mica vor deveni clienți fideli și numai 5-7% învață și sînt manageri. Este din mai multe motive aceasta statistică, un motiv ar fi că puține persoane cred că vor reuși și nici nu se implică destul și din acest motiv nici nu reușesc.

De unde să găsesc atîția clienți??
Adevărul este că nici nu este nevoie de foarte multe persoane, este nevoie de oameni cointeresați care doresc să învețe principuil de lucru. Comapania nu plătește pentru numărul de oameni înregistrați ci pentru volumul de vînzări realizat, poți însri 100 oameni și să facă vînzări mai mici decăt 10 persoane.

 Eu nu vreau și nici nu pot să vînd.- ideea  de busines a companiei este că persoana care este 

manager să găsescă persoane noi care vor fi clienți fideli pentru companie, și vor procura produsele de igienă și parfumerie doar de la Oriflame. În calitate de client fidel poate fi orice familie fiindcă produsele noastre toți le folosesc, foarte repede se termină și ai nevoie din nou să le cumperi. Dacă această familie mai este și client pentru produsele Wellness atunci este și mai mulțumit, primește un spectu larg de produse, beneficiază de reduceri și dacă face cumpărături mai mari primește și bonusuri. Clientul în orice moment poate deveni manager, dacă începe să invite persoane noi să fie clienți fideli, și va primi % din volumul de vînzări.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu